Steamboy af Katsuhiro Otomo blev præsenteret på NatFilm Festivalens "Nedtællings Galla" fredag den 18. marts kl. 23.59 i Imperial i København. Filmen er ikke købt til dansk biografdistribution.
Var du inde og se filmen? Hvad synes du?
Steamboy i Imperial!
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
- Tue Sørensen
- Brugerniveau 2
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Re: Steamboy i Imperial!
Jeg var inde og se den, og den er virkelig fantastisk. Nu er jeg jo ikke den store manga/anime-fan, men jeg har da set nogle stykker, og Steamboy er klart den bedste, jeg har set. *Definitivt* steampunk. Fyldt med fantasifulde idéer og ufattelig flot "klassisk" animation (dvs. ikke ret meget computeranimering). Helt storslået. Den kommer *forhåbentlig da* i de danske biffer - hvis ikke, må der rulle hoveder!Frank Madsen skrev:Steamboy af Katsuhiro Otomo blev præsenteret på NatFilm Festivalens "Nedtællings Galla" fredag den 18. marts kl. 23.59 i Imperial i København. Filmen er ikke købt til dansk biografdistribution.
Var du inde og se filmen? Hvad synes du?
~ Tue Sørensen
Formand, http://www.fantastik.dk
"Art, like morality, consists of drawing the line somewhere."
- G.K. Chesterton
Formand, http://www.fantastik.dk
"Art, like morality, consists of drawing the line somewhere."
- G.K. Chesterton
- Kasper Hviid
- Brugerniveau 4
Jeg så den i Cinemaxx, på det STORE lærred. Den er fantastisk flot animeret, slet ikke det spareanimation man ofte ser i manga.
Det er en ret så pæn film: Intet sex. Ingen udpenslet vold. Grimasserne oversteg ikke hvad der er anatomisk muligt.
De fede dampdrevne helvedsmaskiner var filmens Es. Historien sagde mig ikke så meget.
Det er en ret så pæn film: Intet sex. Ingen udpenslet vold. Grimasserne oversteg ikke hvad der er anatomisk muligt.
De fede dampdrevne helvedsmaskiner var filmens Es. Historien sagde mig ikke så meget.