Berti stravonsky skrev:Jeg ved satme ikke hvorfor, men billedet af Rehr gi'r altså ikke associationer til en moden, reflekterende tegneseriekunstner. Snarere til en satan af en drillepind, en liderbasse, en drengerøv a la Becher.
Hvorfor det ene skulle udelukke det andet, er mig ganske enkelt en gåde!
capezzone1 skrev:Jeg synes vi ser godt ud, Henrik, måske ser du bedre ud end mig, men det er fordi jeg ikke har haft min hat på da Matthias tog billede
Thierry, du behager at spøge, enhver ved at du, med eller uden hat, er det ultimative mandsideal. Med lidt held kan jeg komme ind som en distant, distant second. I øvrigt smadderhyggeligt at ses igen.
Har gået og læst. Kan som sædvanlig ikke følge Mathias' smagsdomme (herunder udnævnelse af særdeles prominente navne til noget nær uønskede personager) men han har da nok ret i, at koordinering er et absolut must. For både gæster og publikum er komiks.dk jo en helhed, og de kan for så vidt være ligeglade med, hvem der er ansvarlig for hvad. Enten er det samlede indtryk godt, eller også er det ikke.
Derudover vil jeg også godt bakke op omkring det med standene. De signalerer graden af engagement, og hvor pokker er det vigtigere for et danske tegneserieforlag eller en dansk tegneseriebutik at lægge sit engagement end på komiks.dk? Midlerne bør selvfølgelig tages i betragtning, men burde man ikke forvente, at dette arrangement prioriteres højest af alle af sådanne interessanter?
CAa
Life is what happens to you while you're hoping for something else
Jeg synes det var et godt indlæg af Matthias, selv om jeg må gi' Aarestrup ret i hans kritik af kritikken. Som sædvanlig formår Matthias ikke at ha' et overblik over gæstelisten, der rækker ud over hans egne smagspreferencer, men hvis man ellers kan acceptere det (og jeg har efterhånden vænnet mig til det), synes jeg der er masser af gode tanker at hente. I øvrigt finder jeg, hvis man sammenligner med især 2004, at det er værd at bemærke og komplimentere Rackham/Meta-holdet for deres ændrede indstilling til og engagement i Komiks.dk. Pudsigt som festivalen bliver bedre, når de gi'r en (stor) hånd med i stedet for at være sure.