Lækre heltinder/hovedpersoner/et eller andet
- Thomas Schrøder
- Brugerniveau 3
Hvem har tisset på sukkermaden?
Du er godt nok ond i sulet i dag, Henrik! 

- Thomas Schrøder
- Brugerniveau 3
2 babes i Asteix
Der er jo to stykker. Der er Lillefix (som Obelix er forelsket i), og så er der Senilix kone ( jeg kan ikke lige huske navnet, og mine album er ikke lige i nærheden)Monkee skrev: Hende den labre fra Asterix - hvad er det nu hun hedder?
- Antaeus
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Re: Franka er mest sexet
Der stod ikke hvem du kunne tænke dig at leve sammen med eller have som elskerinde, men hvem er mest SEXETPeter Hartung skrev:Uha-da-da!
Valget står for mit vedkommende mellem Franka og Modesty Blaise.
Jeg vælger Franka!
Fordi hun er en skøn, smuk og uafhængig kvinde med lige dele former og intellekt. Jeg er aldrig faldet for dumme blondiner, men vil gerne udfordres både fysisk og intellektuelt - og så har Franka som regel også følelserne med i det, hun foretager sig.
Modesty er også smuk, sexet, uafhængig og intelligent. Men hun er samtidig farlig og så uafhængig, at hun ikke binder sig følelsesmæssigt til mænd. For hende er manden et middel til fysisk adspredelse - respekt for det - men Modesty som elskerinde vil nok indebære en risiko for:
1) At blive brugt og smidt væk.
2) At blive offer for en kniv i ryggen fra en af hendes fjender.
Derfor, kære Franka, velkommen i min dobbeltseng!
Nej, forresten, det er bedre, at det foregår hos dig. Så kan jeg nemlig træde ind i tegneseriens univers, hvor din tegner kan fremstille mig som en høj mørk mand helt uden, skavanker, deller og 43-års rynker...

Senest rettet af Antaeus 1. jun 2005, 00:26, rettet i alt 1 gang.
- Christian Aarestrup
- Brugerniveau 6
- Geografisk sted: Nordsjælland
Møg-italienere!
Serpieri og Manara er indrømmet super-super-dygtige. Tegnere, altså. Og det skulle af den grund vel ikke være svært for dem at finde sig en bare nogen lunde habil forfatter-samarbejdspartner.
Hva' fa'en venter de på? Og hvorfor tvinger vi forbrugere dem ikke til det ved at holde op med at købe deres lort indtil da? Jeg har ingen gode bud på svarene. Men et eller andet med, at italienere bare er nogen narrøve kunne godt falde én ind.
Det er velsagtens derfor, jeg holder så meget af Bernet. Hun har aldrig fået bildt sig selv ind, at han "sgu da godt lige kunne brygge en historie sammen" og spare indkomst-halveringen væk.
Forresten så finder jeg det ikke nær så irriterende, at syd-bomberne altid skal voldtages af et monster eller en bande cyborger, som at de egentlig godt kan lide det. Der må sgu da være bare et gran af realisme midt i al tåbeligheden.
Asterix-bomben må være Senilix's unge hustru. Hende overvejede jeg faktisk også at tage med på listen, men så kunne jeg heller ikke komme i tanke om, hvad hun hed.
Hva' fa'en venter de på? Og hvorfor tvinger vi forbrugere dem ikke til det ved at holde op med at købe deres lort indtil da? Jeg har ingen gode bud på svarene. Men et eller andet med, at italienere bare er nogen narrøve kunne godt falde én ind.
Det er velsagtens derfor, jeg holder så meget af Bernet. Hun har aldrig fået bildt sig selv ind, at han "sgu da godt lige kunne brygge en historie sammen" og spare indkomst-halveringen væk.
Forresten så finder jeg det ikke nær så irriterende, at syd-bomberne altid skal voldtages af et monster eller en bande cyborger, som at de egentlig godt kan lide det. Der må sgu da være bare et gran af realisme midt i al tåbeligheden.
Asterix-bomben må være Senilix's unge hustru. Hende overvejede jeg faktisk også at tage med på listen, men så kunne jeg heller ikke komme i tanke om, hvad hun hed.
CAa
Life is what happens to you while you're hoping for something else
Re: Møg-italienere!
Jeg er med på dem alle! I mangler dog lidt eksotisk, så seje Yoko og fabelagtige Storm er da også en dagdrøm værd.
-
- Brugerniveau 5
- Geografisk sted: ny york
I'll second thatThomas S skrev:Jeg er med på dem alle! I mangler dog lidt eksotisk, så seje Yoko og fabelagtige Storm er da også en dagdrøm værd.

Linda var ganske vist den første tegneseriefigur jeg havde et "crush" på, men Storm holder.
Batgirl - både den nye og den gamle, er nu heller ikke uden evner.
Og så er der Lillith fra "666"

- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Storm var bestemt et kig værd hos Byrne og Terry Austin, men det er også værd at bemærke at Paul Gulacy lige har haft et lækkert run på Catwoman. Sexet dragt, sexet kvinde, sexet streg, mit hjerte, hvad vil du mer? (Jeg skal sige dig, hvad jeg vil mer!!!)blackno1 skrev: Linda var ganske vist den første tegneseriefigur jeg havde et "crush" på, men Storm holder.
- Frank Madsen
- Brugerniveau 7
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Det er tankevækkende, så enige alle herinde er om, at Manara og Serpieri kører på rutinen og har gjort det længe, når man samtidig betænker, at netop disse to serieskabere i en årrække har været stort set de eneste, hvis nye tegneserieværker kunne være stensikre på anmeldelser i landets førende aviser.Christian Aarestrup skrev:Serpieri og Manara er indrømmet super-super-dygtige. Tegnere, altså. Og det skulle af den grund vel ikke være svært for dem at finde sig en bare nogen lunde habil forfatter-samarbejdspartner.

Ah, GulacyGoogaMooga skrev:Storm var bestemt et kig værd hos Byrne og Terry Austin, men det er også værd at bemærke at Paul Gulacy lige har haft et lækkert run på Catwoman. Sexet dragt, sexet kvinde, sexet streg, mit hjerte, hvad vil du mer? (Jeg skal sige dig, hvad jeg vil mer!!!)blackno1 skrev: Linda var ganske vist den første tegneseriefigur jeg havde et "crush" på, men Storm holder.

Jeg synes heller ikke at nogen har nævnt Vampirella? er det samme underlige syndrom der gør sig gældende som i serien, hvor ingen tilsyneladende løfter et øjenbryn over hendes påklædning .... eller mangel på samme

Zassa, uhm!
Da det er den mest sexede kvinde vi søger, må vi dykke ned i Jagten på tidsfuglen af LOISEL, og se på Zassa, som med en meget yndefuld krop samt et dejligt temperament styrer mod dobbeltsengen med hastige skridt.
Derfor falder min stemme på en eller anden anden.
Hvem kan iøvrigt finde på at stemme på Franka?
- Dan R. Knudsen
- Administrator
- Geografisk sted: 8270 Højbjerg
- Kontakt:
Dyt i bamsen eller blod på tanden...
Så er vi tilbage ved definitionsspørgsmål...afstemningen går (så vidt jeg da husker) ud på hvem der er mest sexet...men er det ud fra et visuelt synspunkt eller fra et mere brugsrettet synspunkt - og HVIS det er en brugsbetragtning - skulle det så være et engangsforetagende - eller såen mere hverdagsagtigt....blackno1 skrev:Jeg synes heller ikke at nogen har nævnt Vampirella?
Fx. kunne jeg forestille mig at Vampirella ville blive en engangsfornøjelse (men nu har jeg heller ikke læst serien) og Andersine ville da være kinky - men næppe noget man havde lyst til mere end een gang. Linda og Franka ville nok være dem der både gav smæk for skilling og som var til at holde ud over længere tid - FRanka vinder på point som den kækkeste. Modesty derimod er stort set unbeatable når det kommer til rent looks - bare ikke i Romeros streg - så ser hun bare plat ud og som om hendes intimbarbering må gå halvejs op til hagen...
Dan R. Knudsen
http://www.danrknudsen.dk
Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner
- Dan R. Knudsen
- Administrator
- Geografisk sted: 8270 Højbjerg
- Kontakt:
Franka, my dear - I do give a damn...
Åhja - hun har sgu osse en hel masse - afgjort! Men hvorfor er Franka ikke sexet - som den der har stemt på hende kunne jeg da godt tænke mig at blive oplyst i min tilsyneladende vildfarelse...krags skrev:Da det er den mest sexede kvinde vi søger, må vi dykke ned i Jagten på tidsfuglen af LOISEL, og se på Zassa, som med en meget yndefuld krop samt et dejligt temperament styrer mod dobbeltsengen med hastige skridt.
Dan R. Knudsen
- Christian Aarestrup
- Brugerniveau 6
- Geografisk sted: Nordsjælland
Wowser
Så ser "en eller anden anden" altså ud til at tage tetén.
Og sikkert også fortjent. Rigtig mange gode, glemte bud er blevet nævnt herinde. Ikke mindst tidstøjten, der ville have fået min stemme - hvis bare jeg havde husket hende.
Også nogen jeg igen ikke kdener - som f.eks. Gullashi.
P.S. Frank Madsens foto af Olga har intet at gøre med den Olga, jeg kender, og må betragtes som rent snyd.
Og sikkert også fortjent. Rigtig mange gode, glemte bud er blevet nævnt herinde. Ikke mindst tidstøjten, der ville have fået min stemme - hvis bare jeg havde husket hende.
Også nogen jeg igen ikke kdener - som f.eks. Gullashi.
P.S. Frank Madsens foto af Olga har intet at gøre med den Olga, jeg kender, og må betragtes som rent snyd.
CAa
- GoogaMooga
- Brugerniveau 7
Re: Wowser
Hvis ikke du kender Gulacy har du virkeligt noget kram til gode - han har den næstmest sexede streg efter Jim Steranko (men ham kender du måske heller ikke?).Christian Aarestrup skrev: Også nogen jeg igen ikke kdener - som f.eks. Gullashi