Carl Barks Library på vej på dansk

Tommy Almighty

Indlæg af Tommy Almighty »

Besked til Schrøder :D

Nu da jeg som skrevet ved en fejl har fået 3 odrebekræftelser pr. mail, får jeg så 3 sæt CBSV ind ad døren i august?
Dette ønsker jeg nemlig bestemt ikke. Har du mulighed for at se i systemet hvor mange sæt jeg står til, da jeg kun ønsker 1 !

På forhånd mange tak.
Tommy Søeborg
2670 Greve
Henrik Rehr
Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Geografisk sted: ny york

debat?

Indlæg af Henrik Rehr »

T. Thorhauge skrev: Jeg efterlyser fortsat en diskussion hvor vi lægger personlige fornærmelser m.m. bag os, hvor du (eller andre ansvarlige) lytter til kritikken og afprøver argumenterne.
Thorhauge,

Var det ikke dig selv, der åbnede fornærmelses-ballet med "fup-forsøg"? Du er heldig at Hartung og Schrøder i de hele taget gider indgå i en dialog ovenpå den! Desuden er din "sammenfatning" af debatten ovre på Rackham så tendensiøs at den grænser til det lumske. Intet af det her er sagt for at fornærme dig eller starte en mudderkastningsseance, men hvis du gerne vil have "svar" på dine kritikpunkter, bliver kritikken nødt til at foregå på et niveau, der er så sobert at det ka' tages alvorligt.
Nå, jeg tegner videre.
T. Thorhauge
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1

Re: debat?

Indlæg af T. Thorhauge »

"Fup-forsøg" var muligvis en lovlig hård udmelding (den trækker jeg hermed tilbage i erkendelse af at det senere har vist sig at tilrettelæggerne selv synes at deres udgivelse er "state of the art", og dermed er der jo dømt ærligt spil), men den kommentar indgik ikke i en henvendelse til de ansvarlige, men afspejlede bare øjeblikkets store skuffelse over de ting, der senere udviklede sig til en lovlig hed, men bestemt også relevant og systematisk debat.
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø

Indlæg af Antaeus »

Tommy Almighty skrev:Besked til Schrøder :D

Nu da jeg som skrevet ved en fejl har fået 3 odrebekræftelser pr. mail, får jeg så 3 sæt CBSV ind ad døren i august?
Dette ønsker jeg nemlig bestemt ikke. Har du mulighed for at se i systemet hvor mange sæt jeg står til, da jeg kun ønsker 1 !

På forhånd mange tak.
Tommy Søeborg
2670 Greve
Du ringer bare til Egmont Serieforlaget - Schrøder har vel også andet at ta´sig til end at tjekke vores bestillinger.
Kæmp for Paul Murrys Samlede Værker
[url]viewtopic.php?f=4&t=16720/url]
Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Thorhauge har vist spist af de sure rønnebær!

Indlæg af Christian Aarestrup »

Thomas Schrøder skrev:Og Folkets røst er da ikke noget at råbe hurra for!
Næh, det kan du såmænd ha' ret i, ScrOder - men jeg er nu ikke klar til at klandre Carlsen herfor.
CAa

Life is what happens to you while you're hoping for something else
Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6

Tommy Almighty skrev:Besked til Schrøder :D

På forhånd mange tak.
Tommy Søeborg
2670 Greve
Du kan altid deponere eventuelt overskydende eksemplarer heroppe i Nærum-bunkeren. Det skal ikke koste dig en øre.
CAa

Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Indlæg af Antaeus »

Der er bestemt smidt nogle fornærmelser fra flere parter omkring CBSV, men Thorhauge har ret i at alle spørgsmålene ikke er svaret på tilfredsstillende selv om vi har en del svar - er der noget som er hemmeligt? Da man ikke kan se varen så må man i det mindste kunne forvente at man kan stille spørgsmål og der svares - det er trods alt et rimeligt stort beløb man ofrer på noget man ikke kan se eller røre ved før købet.

Det er så forståeligt at man ikke vil svare hvis spørgsmålene ikke stilles i en pæn tone.

Alternativt kunne Du, Thorhauge, skrive et officielt brev direkte henvendt til Egmont og på den måde få dine svar - Her er Egmont jo næsten forpligtet. Eller måske endda ringe så du kan stille uddybende spørgsmål hvis svaret der gives "halter" lidt.

Denne website er jo ikke en direkte linie til Egmont/CBSV selv om nogle beslutningstagere boltrer sig herinde - men det er dog i sin fritid.
Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6

NU!

Nu vil jeg altså vide det - findes der en sort/hvid, original-teksts-udgave af Barks samlede værker på amerikansk?

Og i så fald - hvad hedder den og hvordan og hvor meget?
CAa

højben

Re: NU!

Indlæg af højben »

Christian Aarestrup skrev:Nu vil jeg altså vide det - findes der en sort/hvid, original-teksts-udgave af Barks samlede værker på amerikansk?

-Den hedder såmænd Carl Barks Library og det er fra denne at inspirationen til den danske udgave er kommet. 10 kassetter med 3 bind i hver - 30 bøger ialt.!
højben

Indlæg af højben »

højben skrev:
Christian Aarestrup skrev:Nu vil jeg altså vide det - findes der en sort/hvid, original-teksts-udgave af Barks samlede værker på amerikansk?

-Den hedder såmænd Carl Barks Library og det er fra denne at inspirationen til den danske udgave er kommet. 10 kassetter med 3 bind i hver - 30 bøger ialt.!
-Pris ca. 12.000 - 15.000 kr. men forlængst udsolgt fra forlaget "Another Rainbow".
Skriv din mail adr. her på siden så skal jeg sende billeder af dette til dig - om interesseret.
Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6

højben skrev:
højben skrev:

-Pris ca. 12.000 - 15.000 kr. men forlængst udsolgt fra forlaget "Another Rainbow".
Skriv din mail adr. her på siden så skal jeg sende billeder af dette til dig - om interesseret.
Øjj, det er dyrt.

P.S. Ellers tak, men jeg tjekker det straks på inderen.
CAa

Brugeravatar
Thomas Schrøder
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

.

Indlæg af Thomas Schrøder »

.
Senest rettet af Thomas Schrøder 4. okt 2005, 20:12, rettet i alt 1 gang.
T. Thorhauge
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1

Re: Uholdbar kritik

Indlæg af T. Thorhauge »

Ja, okay, så sluttede dén debat. Very stylish, as the work. :D
Brugeravatar
Antaeus
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7

Indlæg af Antaeus »

T. Thorhauge skrev:Ja, okay, så sluttede dén debat. Very stylish, as the work. :D
Ikke nødvendigvis, hvis du ringede , skrev eller e-mailede Egmont (måske endda Norge) så kunne du jo præsentere svarene herinde eller på Rackham og så er jeg sikker på at debatten ville fortsætte.

Hvis du har ret i noget af det du siger vil det nok ikke være den bedste idé at være hoverende, men bare præsentere svarene så skal der nok komme gang i den.
Og har du uret så kan alle vi CBSV-købere jo ikke andet end være endnu gladere end før.
Brugeravatar
Christian Aarestrup
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6

T. Thorhauge skrev:Ja, okay, så sluttede dén debat. Very stylish, as the work. :D
Gad vide, om den her konflikt ikke ville ophøre med at eksistere, hvis de to-tre-fire stridende parter mødtes ansigt-til-ansigt over en øl. Eventuelt på den lille, engelske pub bag busterminalen, hvor der er gode chancer for at falde i snak med en køn redaktionssekretær fra Politikens Hus bagefter - journalisterne dropper nemlig ind efter deadline.

P.S. Indrøm det dog, Thorhauge - kritikken var ikke formuleret på en måde, som lagde op til andet end den respons, den afstedkom. Aktion og reaktion og så videre. Eller endnu bedre formuleret (af Anders Westenholz - ikke af mig): "Hvorfor hidser folk sig så ofte op over bagateller. Når jeg selv hidser mig op, så har jeg jo altid særdeles gode grunde til at gøre netop det. Folk er mærkelige."
CAa

Låst