Nej, fortæl Carsten - den er for obskur for mig - nu mangler illustration 1 og 3 selvfølgelig også, men det kunne være noget med det cirkulære krater på fransk hedder "Circ Krater" eller lign og Art directeor Jaques Van Melkebeke hjalp til på Måne-historierne (H er stumt på fransk ikke sandt?)
...Og Carsten bedes lægge mærke til, at Jan Erik skrev, at Sonnergaards stadig er den eneste, der du'r. Og her GÅR JEG UD FRA, der menes rent teknisk, og ikke sådan oversættelsesmæssigt.
There's always one who drinks too much but far more drink too little.
Peter Becher skrev:...Og Carsten bedes lægge mærke til, at Jan Erik skrev, at Sonnergaards stadig er den eneste, der du'r. Og her GÅR JEG UD FRA, der menes rent teknisk, og ikke sådan oversættelsesmæssigt.
Enhver der har mødt Jørgen Sonnergaard ved at han ALTID er i jpeg.
Der er vitterlig nogen af Sonnergaards fyndord, som jeg stadig holder meget af - men indrømmet er det en meget fri tolkning/oversættelse han præsterede i forhold til Niels Søndergaards...
Niels' virker (bare ikke Carstens [IMG][ /IMG])!!!
Mens vi venter på, at Carsten får vendt lysbillederne rigtigt, så kan jeg fortælle om en service-oplevelse fra det virkelige liv: I forgårs var jeg inde i Arnold Busck i Birkerød og købte "Landet med det sorte guld" og "Mission til Manen", og ikke nok med at jeg fik dem emballeret i Carlsens labre Tintin-bærepose, næh, Tintin-bæreposen med Tintin'erne blev emballeret i en ekstra Arnold Busck-bærepose, så den kom hjem i mint condition!
Og jeg har ikke en gang fået mine togbilletter til og fra Forum refunderet af Carlsen....Har jeg lige opdaget... Eller den vin, jeg var blevet lovet... JAMEN HVAD ER DET EGENTLIG!!!
There's always one who drinks too much but far more drink too little.